Школа София

  Це робоча назва однієї з частин нашого громадського Проекту «Український культурно-освітній простір безперервного навчання», яку ми вважаємо найважливішою його складовою.
        Майбутнє. Кому відомо яким воно буде? Хто сьогодні може впевнено і точно сказати які професії будуть у ньому потрібні?Що, конкретно, буде давати нашим дітям і онукам можливість забезпечувати своє життя і реалізовувати себе у ньому?Які з численних, накопичених людством, знань будуть найважливішими у майбутньому? Чому нам навчати  наших дітей?
       Вже зараз ми бачимо як різко зменшується кількість робочих місць у звичних длянасвиробничихсферах. Всебільша і більша кількість людей не знаходять для себе роботу, а роботодавці не можуть знайти, необхідних і здатних відповісти на їх вимоги, працівників. І ці протиріччя  наростають і посилюються.. Студенти, якізакінчиливищі навчальні заклади, вбільшостісвоїй, неможутьзнайтисобіроботузатієюспеціальністю, якійїхнавчали. Вонизмушені стоятинаперехрестізвалізоюзнаньівмінь, якістрімкозастаріваютьішвидко стаютьнікомунепотрібними. Майже п‘ятнадцять років вони навчалися і готувалися до свого довгоочікуваного дорослого майбутнього. І ось воно…Багато хто з них відчуває себе обманутим і ошуканим. Як правило це ті хто добре вчився і старався найкраще засвоїти все чому їх навчали. 
        Далі, кожензнаслегкоможеуявити, щовідбуватиметьсязбільшістюмолодихлюдей. Яка безліч негативнихсценаріїв можерозгорнутися уїхньомумайбутньому житті!
        Так що ж нам робити, коли ми так замало знаємо про своє, навіть не таке далеке, майбутнє? Як нам до нього підготувати наших дітей? Чому і як нам їх навчати?Якдіяти, коли величезний обсяг знань,накопичений людством, з одного боку зроста, а з іншого стрімко змінюється і застаріває?Якізцих знань будуть необхідні нашим дітям у їх майбутньому? Питань дуже забагато. Та нам потрібні були відповіді на них і ми почали їх шукати. 
Прийшло розуміння, що потрібно дивитися в майбутнє через сучасні тенденції. Ми побачили головну з них. Це те,щосвітшвидкоікардинальнозмінюється. Глибинацихзмінзмушуєнасповністюпереглядативсе, щомидосізналипрозвичні для людей сфери їх життєдіяльності: економіку, бізнес, інформацію, культуру, управління тавладу і, звичайнож, про освіту інавчання.
         Здається щотількишколи, вбільшостісвоїй, залишаютьсяоднимизнебагатьохінститутів суспільства вяких все продовжує відбуватися майже як і сто років тому.
         Саме це, нам вважається головною перешкодою на шляху до світлого і щасливого майбутнього наших дітей, а з ними і всієї нашої країни.
         Хтось сказав, що єдиний спосіб передбачити майбутнє – це створити його в дітях.Та цього неможливо зробити не змінивши своїх поглядів на навчання і викладання у школах. Зазвичай, сама по собі, зміна поглядів без конкретних дій мало що вирішує.Тому,миобрали не чекати коли для наших дітей хтось, щось і колись зробить.Ми - громадськість, батьки, підприємці, взялися діяти та запрошуємо всіх, хто усвідомив важливість і значущість Проекту «СОФІЯ» - ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО, до участі в його реалізації. Вже багато чого зроблено організаційно і по суті для того, щоб у наступному році школа почала працювати. Але й багато чого ще потрібно зробити. Кожна людина – велика цінність для проекту сама по собі, навіть як людина, яка ментально його підтримує. Одне з найголовніших завдань, яке стоїть перед громадським активом Проекту – пошук і підготовка вчителів.
«Дайтеменідесятьтисячхорошихвчителів - ічерездесятьроківвиотримаєтеновукраїну» - цісловаприписуютьБісмарку, і ми з ними повністю згодні.
        Ми також шукаємо і запрошуємо творчих вчителів, які готові навчатися, вчителів-новаторів, які мають особисті педагогічні напрацювання і мають бажання їх вдосконалюватитастворювати разом новусистемунавчання.
          Тепер, про саму школу по її суті.Перше наше завдання створити в школі ідеальне навчальне середовище з гнучким процесом навчання і ефективною педагогікою.Тутнамдопоможе інноваційна система – «змішане навчання». Якісно організована, ця система дозволяє вирішити багато педагогічних завдань, самою організацією навчального процесу. Діти самі занурюються у навчальний процес і зацікавлено рухаються у ньому в своєму темпі, без психологічних перевантажень. Тому вони легко навчаються користуватися найпотужнішим комп’ютером – власним мозком і усіма іншими видами інтелекту, формують звичку мислити і самостійно приймати рішення по питанням які стосуються їх навчання. 
              Людство увійшло у епоху інтелектуальної праці. В ній людині знадобляться знання з основних життєвих компетенцій та особисті індивідуальні здібності і вміння їх застосовувати.Звідси, напершийпланвиходитьзавданнянавчитидітейшвидкознаходитипотрібнуїмінформаціюсаметоді, коливонанеобхідна, здібностішвидкоісистемноїїаналізувати, прийматисамостійнорішенняідіятивідповіднодоних.
Розвинені здібності і здатності, навички ефективності та звичка творчо, системно і креативно мислити - цевжевхіднийквитоквлітак, щолетитьвщасливемайбутнє. Школа ставить перед собою ще багато інших завдань, але тут і зараз ми сказали про ті, що вважаємо більш важливими і пріоритетними. 
          «Софія» - Школа майбутнього – це громадський пілотний проект успіхи якого ми готові поширювати і передавати всім хто готовий буде їх прийняти і ми віримовйоговеликеіщасливемайбутнєвУкраїні.
Координатор Проекту: Шульга Світлана 0675653576, rada@xid.ua, svetla_dnepr.
ХІД-TV
Посмотреть видео от xid.ua
Анонси ТБ програм
Фотогалерея
Анонси Прес-центра ГОЛОС
Посилання на сайти
Статистика
Счетчик PR-CY.Rank